כל מה שעברית
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
כל מה שעברית
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
"ניתוח לב סגור" – עמרי
ראשי » ביקורות מוסיקה » "ניתוח לב סגור" – עמרי
19 באוגוסט 2020 6:55 אין תגובות benni

עמרי

עמרי הוא עמרי קאופטייל, בחור צעיר, מאוד כועס. מאוד. "ניתוח לב סגור" הוא קצרנגן כזה, חמישה שירים, אבל הבעיטות פה מספיקות לשלושה אלבומים. מהטקסטים הזועמים, קשה לדעת מה מפעיל את כל זה. עמרי לא מנדב סיבות, רק תוצאות: בא לי לשרוף, בא לי לזהם, בא לי שמישהו ימות ושכולם יבכו, בא לי להכות. אם היה לו כוח, הוא היה שובר כל מה שזז וכל מה שדומם. המשפט שלקח אותי: "טוב לי וזה רע לי". אהבתי גם שהוא מגדיר את עצמו כ"אלוף השחייה בבריכה ריקה ממים". לשפה של עמרי, עם כל ההסתייגויות מהתוכן, יש איזה קסם. שפה מיוחדת, לא הדיבור הרגיל. כל חמשת השירים עוסקים בנפשו (ובתסביך גוף?) מזוויות שונות. אם להאמין לכתוב, בהחלט נפש מיוסרת. אבל כזה כעס? החידה הזאת, לא תיפתר בסוף הטקסט הזה.

הוא כותב ומלחין בעצמו את השירים שלו ושר אותם בקול עם צבע באמת מיוחד. משהו גבוה, עם סדקים של צרידות ושברים של עצבים. המוזיקה עצמה די חוזרת על עצמה, אבל המילים החזקות (תלוי מאיזה צד של האגרוף אתה נמצא) קצת מחפות על זה.

שי לביא, מוזיקאי צעיר, כועס קצת פחות יש לקוות, ניגן על כל הכלים ועיבד את כל העיבודים, בהפקה מינימלית, עם אלקטרוניקה במינון כבד.

בשיר הסוגר "אלוהיי", פונה עמרי לאלוהיו: "אלוהיי, תאהבני". קח את זה מאחד שיודע: אלוהים אוהב קודם כול את מי שאוהב את עצמו.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • גילטי סטלה – מרסדס בנד
  • אותיות נחמה – שלמה ארצי
  • "בין התקרה לרצפה" – רוית סלמון
  • אורי קרנות – חתיכת אדמה
  • תחשוב. לפנֵי
תגובות אחרונות
  • רוית על אורי קרנות – חתיכת אדמה
  • יע פרסבורגר על שחור וטורקיז
  • עומר על "יש לךָ מקום" – יפעת בר סלע
  • אלבום מדהים! על מרפסות – "סיפורים"
  • רחלי אברהם-איתן על רחלי וולשטיין – "מחכה למשהו טוב"
ארכיון
  • אפריל 2025
  • מרץ 2025
  • אוגוסט 2023
  • יוני 2023
  • מאי 2023
  • מרץ 2023
  • פברואר 2023
  • ינואר 2023
  • דצמבר 2022
  • נובמבר 2022
  • ספטמבר 2022
  • אוגוסט 2022
  • נובמבר 2021
  • יוני 2021
  • פברואר 2021
  • ינואר 2021
  • דצמבר 2020
  • נובמבר 2020
  • אוקטובר 2020
  • ספטמבר 2020
  • אוגוסט 2020
  • יולי 2020
  • יוני 2020
  • מאי 2020
  • אפריל 2020
  • מרץ 2020
  • פברואר 2020
  • ינואר 2020
  • דצמבר 2019
  • נובמבר 2019
  • אוקטובר 2019
  • ספטמבר 2019
  • אוגוסט 2019
  • יולי 2019
  • יוני 2019
  • מאי 2019
  • אפריל 2019
  • מרץ 2019
  • פברואר 2019
  • ינואר 2019
  • דצמבר 2018
  • נובמבר 2018
  • אוקטובר 2018
  • יולי 2018
  • יוני 2018
  • מאי 2018
  • אפריל 2018
  • מרץ 2018
  • פברואר 2018
  • ינואר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2017
  • אוקטובר 2017
  • ספטמבר 2017
  • אוגוסט 2017
  • יולי 2017
  • יוני 2017
  • מאי 2017
  • אפריל 2017
  • מרץ 2017
  • פברואר 2017
  • ינואר 2017
  • דצמבר 2016
  • נובמבר 2016
  • אוקטובר 2016
  • ספטמבר 2016
  • אוגוסט 2016
  • יולי 2016
  • יוני 2016
  • מאי 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
  • פברואר 2016
  • ינואר 2016
  • דצמבר 2015
  • נובמבר 2015
  • אוקטובר 2015
  • ספטמבר 2015
  • אוגוסט 2015
  • יולי 2015
  • יוני 2015
  • מאי 2015
  • אפריל 2015
  • מרץ 2015
  • פברואר 2015
  • ינואר 2015
עיצוב ובניית האתר סטודיוok