כל מה שעברית
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
כל מה שעברית
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
"כאשר נתבונן" – יאיר גירון
ראשי » ביקורות מוסיקה » "כאשר נתבונן" – יאיר גירון
24 בספטמבר 2015 3:44 אין תגובות benni

יאיר גירון

 

חליל צד. הצינור הדק הזה שאפשר להפיק ממנו קולות שמימיים, אבל לא כל אחד יכול. יאיר גירון יכול. גירון סיים בהצטיינות את הגימנסיה למוזיקה, נשאר ללמד שם, למד בצרפת אצל טובי הנגנים וניגן בפילהרמונית.

גירון מנגן בעיקר חומרים יהודיים. ניגון מחסידות קרלין, "אודך" שהלחין האדמו"ר ממוז'יץ, ניגונים עממיים רבים, אבל גם צ'ייקובסקי ודופלר.

כל זה נוסע בחליל של גירון ברמת ביצוע מושלמת. לא שאני מכיר את היצירות, חוץ מהולס של שופן הכול חדש לי, אבל אני מקבל צמרמורות כשהאוזניים שלי שומעות מאסטר בעבודה. צליל נקי, חודר לנשמה ונשאר שם. אלה בהחלט צלילים להמריא עליהם מחשבות, בטח בימים אלה. תארו לעצמכם, מה קורה בקטעים שגירון מנגן בשני חלילים, או יותר. ממיס.

לשניים מהקטעים יש גם מילים. שיר הנושא שעניינו בריאת העולם על ידי בורא עולם מול הדעה שמדובר בערמה של מקרים והשני "אבינו מלכנו", שהלחין יהונתן ניצן.

"כאשר נתבונן" מחזיק 15 רצועות של עונג. את ליווי הבסיס מספקים יהונתן ניצן – פסנתר, שירה וגיטרה ואיתן מנדלסון – כלי הקשה.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • גילטי סטלה – מרסדס בנד
  • אותיות נחמה – שלמה ארצי
  • "בין התקרה לרצפה" – רוית סלמון
  • אורי קרנות – חתיכת אדמה
  • תחשוב. לפנֵי
תגובות אחרונות
  • רוית על אורי קרנות – חתיכת אדמה
  • יע פרסבורגר על שחור וטורקיז
  • עומר על "יש לךָ מקום" – יפעת בר סלע
  • אלבום מדהים! על מרפסות – "סיפורים"
  • רחלי אברהם-איתן על רחלי וולשטיין – "מחכה למשהו טוב"
ארכיון
  • אפריל 2025
  • מרץ 2025
  • אוגוסט 2023
  • יוני 2023
  • מאי 2023
  • מרץ 2023
  • פברואר 2023
  • ינואר 2023
  • דצמבר 2022
  • נובמבר 2022
  • ספטמבר 2022
  • אוגוסט 2022
  • נובמבר 2021
  • יוני 2021
  • פברואר 2021
  • ינואר 2021
  • דצמבר 2020
  • נובמבר 2020
  • אוקטובר 2020
  • ספטמבר 2020
  • אוגוסט 2020
  • יולי 2020
  • יוני 2020
  • מאי 2020
  • אפריל 2020
  • מרץ 2020
  • פברואר 2020
  • ינואר 2020
  • דצמבר 2019
  • נובמבר 2019
  • אוקטובר 2019
  • ספטמבר 2019
  • אוגוסט 2019
  • יולי 2019
  • יוני 2019
  • מאי 2019
  • אפריל 2019
  • מרץ 2019
  • פברואר 2019
  • ינואר 2019
  • דצמבר 2018
  • נובמבר 2018
  • אוקטובר 2018
  • יולי 2018
  • יוני 2018
  • מאי 2018
  • אפריל 2018
  • מרץ 2018
  • פברואר 2018
  • ינואר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2017
  • אוקטובר 2017
  • ספטמבר 2017
  • אוגוסט 2017
  • יולי 2017
  • יוני 2017
  • מאי 2017
  • אפריל 2017
  • מרץ 2017
  • פברואר 2017
  • ינואר 2017
  • דצמבר 2016
  • נובמבר 2016
  • אוקטובר 2016
  • ספטמבר 2016
  • אוגוסט 2016
  • יולי 2016
  • יוני 2016
  • מאי 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
  • פברואר 2016
  • ינואר 2016
  • דצמבר 2015
  • נובמבר 2015
  • אוקטובר 2015
  • ספטמבר 2015
  • אוגוסט 2015
  • יולי 2015
  • יוני 2015
  • מאי 2015
  • אפריל 2015
  • מרץ 2015
  • פברואר 2015
  • ינואר 2015
עיצוב ובניית האתר סטודיוok