כל מה שעברית
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
כל מה שעברית
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
"בקצב הלב"  – אאוטסיידרים
ראשי » ביקורות מוסיקה » "בקצב הלב"  – אאוטסיידרים
21 בנובמבר 2018 16:18 אין תגובות benni

אאוטסיידרים

האאוטסיידרים הם אבי אמתי – שירה, קולות וכל הלחנים והמילים, שרון הלחמי – גיטרות ובס, ירדן הרמתי – גיטרות חשמליות ודניאל ברתיני – תופים. להקת רוק קלאסית, לא צעירה למרות שזה אלבום בכורה, עם סולן אנרגטי, אפילו אנרגטי מדי.

יש פה 14 שירים ורובם עוסקים בשברון האהבה והלב. על הפרק: הפער המטריד בין רמת הטקסטים להלחנות. אפשר לכתוב לב שבור באין-ספור צורות ואמתי משתמש בהרבה מהן, אלא שבדרך הוא לא מפספס שום קלישאה. חוץ מפעמיים ("שקט" ו"מעבר לפינה"), גם אין מי-יודע-מה סיפור. היינו, היה איזה רגע, זוכרת?, וזהו, נגמר. מה קרה? מה לא היה בסדר? אין לדעת ואמתי לא מנדב פרטים. ב"שקט", יש איזה ניואנס, איזו אווירה, שנותנת אולי להבין.

המוזיקה, לעומת כל זה, הרבה יותר משמעותית ומדברת, למרות שגם היא לא חפה מקלישאות. יש גבול לכמה אפשר לנחש את הצליל הבא והאאוטסיידרים חוצים אותו בלי למצמץ. אבל יש פה רוק כמו-שאוהבים-לכתוב בועט, למרות שאם תשאלו אותי (ולמה שתעשו את זה) מה יש פה לבעוט כל כך את אובדנה של האהבה? היה אפשר לזרום יותר לכיוון של בלדות-רוק שקטות מעט יותר, כפי שהם עושים לבסוף, רק לבסוף – שיר 14, ב"מעבר לפינה", באמת בלדה יפהפייה.

אמתי מגיש את השירים עם כל הלב והראוֹת. כבסיס, אני תמיד בא בטוב, אבל לא הצלחתי להאמין לו לרגע. מתאמץ מדי, משחק אותה מדי זמר רוק. לא כל טקסט אפשר לבעוט ולא על כל רגע בחיים צריך לשבור את התופים.

לא נלך מפה בלי להזכיר את עבודת הגיטרות המופלאה של ירדן הרמתי.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • גילטי סטלה – מרסדס בנד
  • אותיות נחמה – שלמה ארצי
  • "בין התקרה לרצפה" – רוית סלמון
  • אורי קרנות – חתיכת אדמה
  • תחשוב. לפנֵי
תגובות אחרונות
  • רוית על אורי קרנות – חתיכת אדמה
  • יע פרסבורגר על שחור וטורקיז
  • עומר על "יש לךָ מקום" – יפעת בר סלע
  • אלבום מדהים! על מרפסות – "סיפורים"
  • רחלי אברהם-איתן על רחלי וולשטיין – "מחכה למשהו טוב"
ארכיון
  • אפריל 2025
  • מרץ 2025
  • אוגוסט 2023
  • יוני 2023
  • מאי 2023
  • מרץ 2023
  • פברואר 2023
  • ינואר 2023
  • דצמבר 2022
  • נובמבר 2022
  • ספטמבר 2022
  • אוגוסט 2022
  • נובמבר 2021
  • יוני 2021
  • פברואר 2021
  • ינואר 2021
  • דצמבר 2020
  • נובמבר 2020
  • אוקטובר 2020
  • ספטמבר 2020
  • אוגוסט 2020
  • יולי 2020
  • יוני 2020
  • מאי 2020
  • אפריל 2020
  • מרץ 2020
  • פברואר 2020
  • ינואר 2020
  • דצמבר 2019
  • נובמבר 2019
  • אוקטובר 2019
  • ספטמבר 2019
  • אוגוסט 2019
  • יולי 2019
  • יוני 2019
  • מאי 2019
  • אפריל 2019
  • מרץ 2019
  • פברואר 2019
  • ינואר 2019
  • דצמבר 2018
  • נובמבר 2018
  • אוקטובר 2018
  • יולי 2018
  • יוני 2018
  • מאי 2018
  • אפריל 2018
  • מרץ 2018
  • פברואר 2018
  • ינואר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2017
  • אוקטובר 2017
  • ספטמבר 2017
  • אוגוסט 2017
  • יולי 2017
  • יוני 2017
  • מאי 2017
  • אפריל 2017
  • מרץ 2017
  • פברואר 2017
  • ינואר 2017
  • דצמבר 2016
  • נובמבר 2016
  • אוקטובר 2016
  • ספטמבר 2016
  • אוגוסט 2016
  • יולי 2016
  • יוני 2016
  • מאי 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
  • פברואר 2016
  • ינואר 2016
  • דצמבר 2015
  • נובמבר 2015
  • אוקטובר 2015
  • ספטמבר 2015
  • אוגוסט 2015
  • יולי 2015
  • יוני 2015
  • מאי 2015
  • אפריל 2015
  • מרץ 2015
  • פברואר 2015
  • ינואר 2015
עיצוב ובניית האתר סטודיוok