כל מה שעברית
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
כל מה שעברית
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
"אור מתוך החושך" – אביתר ברנוביץ'
ראשי » ביקורות מוסיקה » "אור מתוך החושך" – אביתר ברנוביץ'
21 בנובמבר 2018 16:19 אין תגובות benni

ברנוביץ'

מגיל 15, ברנוביץ' כותב, מלחין ומנגן. היום, בן 28, הוא יוצר מעניין, שאני לא בטוח אם הצלחתי לפצח. חוץ ממוזיקה, הוא גם, תחזיקו משהו, סטודנט להוראה שנה ג', מתמחה בספרות לביה"ס היסודי והוראה כללית.

תשעה שירים יש ב"אור מתוך החושך" וכולם עוסקים, כך או אחרת, ביציאה מחושך לאור, מהמחבוא הקטן לעולם הגדול, מהאנונימיות להיוודעות. כתיבה נחמדה, קצת נאיבית פה ושם, עם כמה פינות לא משויפות עד הסוף. דווקא בשיר שאהבתי מאוד, "מזימה", דואט מקסים של ברנוביץ' עם זמרת בשם שחר גוטמן, היא שרה "רִחְשֵי לב", במקום "רַחֲשֵי לב". הלו, סטודנט להוראת הספרות.

למוזיקה שלו ברנוביץ' קורא "רוק עם נגיעות אלקטרוניות". אלקטרוניקה יש פה, נכון, אבל אם זה רוק, זה הרוק הכי רך ששמעתי. ברנוביץ', מוזיקאי מוכח, מתעכב משום מה יותר מדי פעמים על משפטים מוזיקליים חוזרים שוב ושוב, במקום – סטארטאפ! – לפתח אותם.

ברנוביץ' מגיש את החומר שלו מאוד בלי פוזה, נון-שלנט מוחלט, מהמותן. קול טוב, גבוה והוא לא מוטרד יותר מדי עם המקצב של השורה לא יושב בול על המוזיקה, העיקר שהוא אומר מה שהוא מתכוון להגיד וזה, מפוּהקיי, שווה הרבה כבוד בעיניי.

נדלקתי גם על הבלוז "ביי ביי" ובסך הכול, זהו אלבום שכיף להעביר אתו אחר צהריים עם עננים גבוהים ללא גשם.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • גילטי סטלה – מרסדס בנד
  • אותיות נחמה – שלמה ארצי
  • "בין התקרה לרצפה" – רוית סלמון
  • אורי קרנות – חתיכת אדמה
  • תחשוב. לפנֵי
תגובות אחרונות
  • רוית על אורי קרנות – חתיכת אדמה
  • יע פרסבורגר על שחור וטורקיז
  • עומר על "יש לךָ מקום" – יפעת בר סלע
  • אלבום מדהים! על מרפסות – "סיפורים"
  • רחלי אברהם-איתן על רחלי וולשטיין – "מחכה למשהו טוב"
ארכיון
  • אפריל 2025
  • מרץ 2025
  • אוגוסט 2023
  • יוני 2023
  • מאי 2023
  • מרץ 2023
  • פברואר 2023
  • ינואר 2023
  • דצמבר 2022
  • נובמבר 2022
  • ספטמבר 2022
  • אוגוסט 2022
  • נובמבר 2021
  • יוני 2021
  • פברואר 2021
  • ינואר 2021
  • דצמבר 2020
  • נובמבר 2020
  • אוקטובר 2020
  • ספטמבר 2020
  • אוגוסט 2020
  • יולי 2020
  • יוני 2020
  • מאי 2020
  • אפריל 2020
  • מרץ 2020
  • פברואר 2020
  • ינואר 2020
  • דצמבר 2019
  • נובמבר 2019
  • אוקטובר 2019
  • ספטמבר 2019
  • אוגוסט 2019
  • יולי 2019
  • יוני 2019
  • מאי 2019
  • אפריל 2019
  • מרץ 2019
  • פברואר 2019
  • ינואר 2019
  • דצמבר 2018
  • נובמבר 2018
  • אוקטובר 2018
  • יולי 2018
  • יוני 2018
  • מאי 2018
  • אפריל 2018
  • מרץ 2018
  • פברואר 2018
  • ינואר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2017
  • אוקטובר 2017
  • ספטמבר 2017
  • אוגוסט 2017
  • יולי 2017
  • יוני 2017
  • מאי 2017
  • אפריל 2017
  • מרץ 2017
  • פברואר 2017
  • ינואר 2017
  • דצמבר 2016
  • נובמבר 2016
  • אוקטובר 2016
  • ספטמבר 2016
  • אוגוסט 2016
  • יולי 2016
  • יוני 2016
  • מאי 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
  • פברואר 2016
  • ינואר 2016
  • דצמבר 2015
  • נובמבר 2015
  • אוקטובר 2015
  • ספטמבר 2015
  • אוגוסט 2015
  • יולי 2015
  • יוני 2015
  • מאי 2015
  • אפריל 2015
  • מרץ 2015
  • פברואר 2015
  • ינואר 2015
עיצוב ובניית האתר סטודיוok