כל מה שעברית
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
כל מה שעברית
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
  • אודות
  • כשהפסיק אומר לנקודה
  • כתיבה יצירתית
    • תרגומים
    • כתיבה לאירועים
  • ביקורות מוסיקה
  • לקוחות ממליצים
  • צור קשר
  • נסיון מוסיקה
מוטי ביקובסקי
ראשי » ביקורות מוסיקה » מוטי ביקובסקי
19 במרץ 2015 19:26 אין תגובות benni

מוטי ביקו

 

מוטי ביקובסקי ליווה עם הגיטרה שלו פיגורות כמו עמיר לב, ערן צור, אביתר בנאי, ירמי קפלן, דנה ברגר, ורבים אחרים. עכשיו הוא עובר למיקרופון ושר שירים שכתב. הטקסטים שלו בנויים על העברת תמונה קצרה, מין התרחשות קצרה יום-יומית והתחושה שלו בקשר לזה. שיטה בדוקה, שבמובנים רבים מתחפשת לשירה, מייתרת הלחנה מורכבת, או אפילו מלודיה. תשאלו את עמיר לב.

לב הוא אילן ראוי בהחלט להיאחז בו. אלא שבעוד עמיר לב מכניס אותי בשנייה לשחות אצלו בוורידים, אצל ביקובסקי משהו הולך לאיבוד בדרך. כשהוא יושב על המרפסת, באמצע נובמבר, ביום שרב, אני לא יושב אתו שם, בטח לא מצליח לחוות מה שהוא מרגיש. מצד שני, גם לעמיר לב לא התרגלנו ברגע אחד ואולי זה באמת עניין של ותק.

ביקובסקי בחר להלחין את הדיסק הזה מאוד שטוח, כמעט אמרתי אנטי-מלודי. איך יכול להיות שגיטריסט במעמדו תופר שיר שלם (רצועה 8 – "לתקן") על שלושה אקורדים ושום דבר לא משתנה לאורך ארבע וחצי דקות, אפילו לא בעיבוד המונוטוני. אם הייתה פה איזו כוונה אמנותית מתוחכמת, היא טסה הרחק מעל הבנתי.

לעומת זה, הטקסטים שלו מושקעים יותר, אם כי היה מקום להשאיר בהם משהו לדמיון. הקול של ביקובסקי מוגבל למדי ונמוכים אין לו בכלל. מה חשב לעצמו רפי פרסקי שחתום פה על הפקת השירה? באופן מפתיע, ביקובסקי גם לא מבליט פה שום עבודת גיטרה מיוחדת, כמצופה מאיש מקצוע כמוהו.

מאכזב למדי.

כמעט אנטי-מלודי משהו הולך לאיבוד בדרך
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • אי אפשר להימלט מהטוב – שי מרק (בהרחבה, למיטיבי לסת)
  • "מוזיקה זה לא לרגישים" (חלק א') – בילגו
  • "תנו סיכוי לאהבה" – אליזט
  • "הרצל לילנבלום" – שלום חנוך
  • "סיפור שלא נגמר" – דניאל אדמון
תגובות אחרונות
  • Twicsy על "תוכו רצוף אהבה" – ישי ריבו
  • kacak bahis siteleri על שחור וטורקיז
  • bets10 giris על שחור וטורקיז
  • porno על שחור וטורקיז
  • turkce dublaj izle על שחור וטורקיז
ארכיון
  • נובמבר 2021
  • יוני 2021
  • פברואר 2021
  • ינואר 2021
  • דצמבר 2020
  • נובמבר 2020
  • אוקטובר 2020
  • ספטמבר 2020
  • אוגוסט 2020
  • יולי 2020
  • יוני 2020
  • מאי 2020
  • אפריל 2020
  • מרץ 2020
  • פברואר 2020
  • ינואר 2020
  • דצמבר 2019
  • נובמבר 2019
  • אוקטובר 2019
  • ספטמבר 2019
  • אוגוסט 2019
  • יולי 2019
  • יוני 2019
  • מאי 2019
  • אפריל 2019
  • מרץ 2019
  • פברואר 2019
  • ינואר 2019
  • דצמבר 2018
  • נובמבר 2018
  • אוקטובר 2018
  • יולי 2018
  • יוני 2018
  • מאי 2018
  • אפריל 2018
  • מרץ 2018
  • פברואר 2018
  • ינואר 2018
  • דצמבר 2017
  • נובמבר 2017
  • אוקטובר 2017
  • ספטמבר 2017
  • אוגוסט 2017
  • יולי 2017
  • יוני 2017
  • מאי 2017
  • אפריל 2017
  • מרץ 2017
  • פברואר 2017
  • ינואר 2017
  • דצמבר 2016
  • נובמבר 2016
  • אוקטובר 2016
  • ספטמבר 2016
  • אוגוסט 2016
  • יולי 2016
  • יוני 2016
  • מאי 2016
  • אפריל 2016
  • מרץ 2016
  • פברואר 2016
  • ינואר 2016
  • דצמבר 2015
  • נובמבר 2015
  • אוקטובר 2015
  • ספטמבר 2015
  • אוגוסט 2015
  • יולי 2015
  • יוני 2015
  • מאי 2015
  • אפריל 2015
  • מרץ 2015
  • פברואר 2015
  • ינואר 2015
עיצוב ובניית האתר סטודיוok